zondag 30 maart 2014

Zomertijd!


De zomertijd is letterlijk met een zonnetje begonnen! Daar moesten we wat mee doen... lekker naar buiten.
De meiden mochten in de ochtend met me mee naar een rommelmarkt waarvan ik dacht dat hij buiten was... helaas binnen in een hal bij een buurtvereniging, maar daardoor niet minder leuk!Dit was een goed rondje he meiden, zei ik tegen ze. Boekjes om te leren lezen/schrijven, een mooie zachtgele vaas, 2 schoteltjes met een printje waar ik verliefd op ben en houten huisjes waar we nog iets leuks mee gaan doen (word vervolgd) ow ja en niet te vergeten hadden Roos en Saar allebei weer zo'n vieze knuffel uitgezocht waar we er nog geen van hebben....
 





Op de weg naar huis hing er een vreemd geurtje in de lucht... ieuw ik ruik iets mama, het stink, POEP! De boeren waren weer bezig... snel de ramen weer dicht maar het was al te laat, de hele auto was vergeven met die zure lucht...

Deze zondag was Ben vrij (wat niet vaak voorkomt) en dus zijn we s'middags met z'n allen naar het bos geweest... wat een weer zeg, heerlijk. De vogeltjes vlogen rond en de kinderen speelde wat in het zand... 
 



Dat zijn nou de dingen waar ik intens van kan genieten, beetje struinen,rondkijken en dromen. Nou ja ik noem het dromen maar de mensen om me heen noemen me eerder SUF! Ik weet niet wat het is... m'n gedachte dwalen gewoon snel af en kan er ook niet echt iets aan doen. Als ik op pad ben ben ben ik altijd wel iets kwijt, autosleutels, portemonnee, tas, parkeerbonnetje of m'n telefoon en het mooie is dat ik het vaak helemaal niet kwijt ben maar bij het idee dat ik het kwijt ben schiet ik in de stress... ow jee... ze is weer wat kwijt! Het zal weer es niet waar zijn! 
 

We sloten de dag af met pannenkoeken en een ijsje toe... zo dat was weer een goed weekend! 

-xxx-










Geen opmerkingen:

Een reactie posten