maandag 28 april 2014

Bloemen van vroeger.....


De prints van vroeger, prachtig... de bloemetjes die bijna overal op terug te vinden zijn, de verfijnde stofjes, behang in vrolijke kleuren! Je hebt natuurlijk tegenwoordig ook prachtig behang hoor maar niet echt mijn ding en dit geldt ook voor de stoffen... eigenlijk voor alles.


CONCLUSIE: in de verkeerde tijd geboren! 

Als er een tijdmachine zou bestaan zou ik best met z'n alle een eindje terug willen, maar dan wel echt met z'n allen! Dan zou ik niet zo mijn best hoeven doen om al dat moois te vinden maar zou het zo voor het oprapen liggen! Wauw.... wie gaat er mee?!!




Het geeft een knus gevoel... zo vind ik de serie Knofje ook zo leuk! Dat meisje, die rode haartjes, Yvonne Jaspers als de moeder en dan dat huis... Heel simpel maar zo leuk!





Nog een hele fijne avond! 

-xxx-







1 opmerking:

  1. Wat is de maat van je meisje? Ik heb hier nog vintage kersenblousje, vintage gestreept truitje liggen in die stijl, wat mijn mini niet kan bekoren. Ik IG je wel een direct foto.

    BeantwoordenVerwijderen