vrijdag 11 april 2014

Je ergens(NIET)thuis voelen!


Waarom voel je je ergens thuis of juist helemaal niet?! Het is een bepaald gevoel wat er gewoon is... Ik vind bijvoorbeeld uiteten heerlijk! Moet zeggen dat het de laatste tijd te weinig gebeurt maar als we gaan dan vind Indonesisch of sushi erg lekker. Nu kun je ook
kiezen voor wat culinairder (geen bestaand woord,of wel??!) eten en ook dit vind ik erg lekker... maar die mensen... tsjaa wat zal ik er van zeggen. Stropdasje, strikje... haar opgestoken, de hakjes aan... heel de avond netjes praten. Dat is nou precies zo'n geval van NEE IK VOEL ME HIER NIET THUIS! 

Afgelopen weekend had ik een groot feest... echt heel leuk. We kwamen daar aan en stond zo een beetje rond te kijken. Al die vrouwen hadden toch echt wel wat aandacht aan zichzelf besteed, precies genoeg. Ze zagen er goed uit! Het erge was dat ik vantevoren nog niet eens had nagedacht wat ik die avond aan zou doen... Ben kwam thuis met de friet, eten met z'n allen, douche en weg.
M'n favoriete spijkerbroek (ja die met die gaten ja) lag het eerst voor handen en dus verdween die aan m'n kont. M'n makkelijke sloebertrui aan en weg was ik.
Ook hier had ik dus even een momentje van, NEE IK VOEL ME HIER NIET THUIS.
Tot ik dacht... ach ja joh, net of dat ze daar na kijken?! Ze moeten me maar nemen zoals ik ben en anders maar niet. 



Thuis voel ik me prima thuis... en dat is maar goed ook! We zijn hier allemaal op ons plek... 



Ik denk dat we ook een bepaalde sensor hebben om aan te voelen als iemand anders zich ongemakkelijk of niet thuis voelt! Ikzelf ben een echt gevoelsmens en vaak hoeven de mensen om ons heen niet zo heel veel te zeggen voor iets duidelijk is. Soms is dit handig maar soms ook niet... leugentjes zijn dan ook van korte duur...



Het weekend is weer begonnen!

-xxx-




Geen opmerkingen:

Een reactie posten