woensdag 9 april 2014

Kringloopmiddag!


De zon scheen heerlijk en we waren allemaal vrij in de middag... we reden naar een groot oud klooster waar een ze een kringloop in zijn begonnen en is opgedeeld in losse winkeltjes. Echt een aanrader om een keer te gaan kijken. Ik heb wat mooie stofjes gevonden... verder niks dus dat is netjes. Wel zag ik een mooie koffer, daar heb ik even over nagedacht maar toch laten staan omdat we die al genoeg hebben! Ow ja en een kandelaar voor 1 kaars! Erg mooi, kom ik hier thuis, zijn m'n kaarsen te smal?! Wist niet dat daar verschillende maten in waren... weer wat geleerd!



De jongens beginnen steeds meer naar elkaar toe te trekken... ze kroelen en spelen veel met elkaar en zoeken elkaar veel op. Ook het stoeien begint nu een beetje te komen, op elkaar liggen aan elkaar trekken, soms tot er 1 van de 2 huilt! En ondeugend! Van wie ze dat hebben?!?!
Hoe bijzonder is dat als je met z'n 2e in je moeders buik zit, elke fase samen doormaakt... het blijft iets geks...



Hopelijk hebben ze later nog zoveel aan alkaar.... ik denk er vaak aan hoe snel de tijd gaat en hoe erg ik dit vind... daarom denk ik ook dat het een tik is om veel foto's te maken. Misschien zijn we bang om te vergeten hoe het was en ben ik bang de kleine dingen te vergeten... dat ze kuiltjes in hun wangen hebben als ze lachen, wat voor geluidjes ze maken, hoe ze ruiken... het mopperen als ze hun bord niet leeg eten of als ze naar bed moeten... 


Of ja.... als die poepluiers verschoond moeten worden! Ja, ik ben tevreden... heel tevreden.

-xxx-


Geen opmerkingen:

Een reactie posten