donderdag 24 april 2014

Sleepwagen met bloemen


Ik zal eens even kijken of ik het putje ontstopt krijg... ja goed idee! Dus meneer gaat met de AH zakken om de voeten en handschoenen naar buiten om vervolgens goed met de tuinslang even goed in het putje te porren.... 3kwartier later zit de put nosteeds verstopt. Hoe kan dat nou toch dat dat rotding niet doorloopt! Ppfffff.... 
Ondertussen is al het vieze water op de werft gelopen en dit moet natuurlijk ook even weggespoten worden... 
De spetters vliegen in het rond... ooohhh jeeh niet de was!!! Ja je raadt het al... nog een keer!


Vandaag had ik toch iets waar m'n hart van in m'n keel schoot! Het plein waar we de boodschappen altijd halen ligt helemaal op en dus is bijna alles afgezet... een drama met parkeren, maar ik had een plekje gevonden! Moest nog het 1 en ander ophalen dus kwam even later terug, staan er 3 mannen heel erg druk te doen bij de auto... ja mevrouw is deze auto van u?!! Uuhh ja... dat klopt... zweet zweet... de sleepwagen is onderweg hoor! Pardon?! De sleepwagen! Ja, u mag hier niet staan hoor! We staan al 10 min te wachten (jaja, al 10 hele minuten!) 
Ja u bent er nu maar de rekening van de sleepwagen zal zo'n €100 zijn en deze zijn voor u... we hebben het kenteken al doorgegeven dduuusssssssss.
Komt er een andere man aangelopen die zich even voorsteld: hallo, ik ben Albert Verlinden van de gemeente en u mag hier niet staan. 
Goh dat had ik ondertussen al begrepen ja! De mannen waren duidelijk geïrriteerd en wilde dat ik de auto opzij ging zetten, maar voordat ik dat deed wilde ik toch wel even zeker weten dat die boete niet op de mat zou vallen! Hopelijk komen ze hun belofte na en krijg ik geen proces... heb ik weer.... 


Wat deze bloemen ermee te maken hebben?! Die stonden dus ook op mijn boodschappenlijstje van vandaag! Lekker he die verse bloemen... heerlijk! Een oude kan of vaas maken ze nog mooier dan ze al zijn... 


Morgen word een drukke dag maar oh zo leuk! Morgen en zaterdag zijn oranje gekleurd en de vlaggentjes hangen al voor het raam. 


Ik wens jullie fijne dagen! 

-xxx-


Geen opmerkingen:

Een reactie posten