donderdag 3 april 2014

De prioriteiten van een moeder...


Vanochtend ben ik heel de ochtend aan het opruimen geweest. Het was een bende in huis en dus was een
ochtend ploeteren geen overbodige luxe. 
Waarom lijkt dat altijd alleen hier in huis zo te zijn. De mensen om ons heen lijken alles tot in de puntjes geregeld te hebben. Ik voel me dan meteen een slechte moeder en vriendin... mischien is mijn probleem dat als ik moet kiezen tussen de strijken of haken/naaimachine de keuze snel is gemaakt... egoistisch?!? Of zouden die andere moeders geen hobby's hebben of hun prioriteiten beter stellen? Ik weet het niet. We proberen het allemaal zo goed mogelijk te doen en perfect zijn we geen van alle. Ik hoop zo dat als ik over 40 jaar hierop terug kijk dat ik kan zeggen... ja we hebben het goed gedaan, of in ieder geval goed genoeg. 
 
 

We hebben een probleem... de tweeling Mees en Daan slapen op 1 kamer. De bedjes staan ondertussen uit elkaar en maar op 1 of andere manier kan Daan elke x net bij het bed van Mees, kruipt erin en gaat lekker liggen slapen bij Mees waardoor Mees dus heel hard begint te huilen. Schuif ik de bedden verder uit elkaar begint Mees aan het gordijn te trekken of kan Daan bij de kast die hij dan vervolgens open maakt. Tsja... moeilijk...  
  

Even iets heel anders! Vandaag ontdekte ik dat er een foto van mijn instagram account in de nieuwe FLOW special staat! Hoe leuk is dat! Het is een foto van een heleboel granny squares die klaar liggen om aan elkaar gemaakt te worden... zoals je op de foto ziet doen ze dat dus nogsteeds, ze liggen te wachten tot mijn handen beginnen te jeuken en er een prachtig dekentje van zullen maken.


 Nog even borduren ipv strijken... ach ja...
 
-xxx-

2 opmerkingen:

  1. Wat tof dat je foto in Flow staat! En wat een prachtige bloemen! Succes met je tweeling :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Troost je, ik ben ook zo'n moeder! Bende all over the place maar wel heerlijke koeken gebakken en dus blije kindertjes. Wat is belangrijker??

    BeantwoordenVerwijderen