woensdag 14 mei 2014

OPALE mokken!


Ow prachtig zeg, wat een mooie mokken ... OPALE! Eindelijk 4 mooie gevonden dus hup die gaan mee naar huis! Soms vind je een echt pareltje tussen alle rommel en juist daar kan ik nou zo blij van worden! De kinderen liggen op bed dus tijd voor een bakkie koffie uit de nieuwe mokken... even soppen en afdrogen. Lekker stevig met zo'n dunne katoenen theedoek zodat hij mooi glimt en echt droog is... onder het afdrogen van de eerste mooie gele mok denk ik nog... JA ZE ZIJN ECHT HEEL MOOI! Op dat moment schiet hij uit de theedoek en vliegt hij met een rotvaart richting grond... ik probeer de val nog te remmen door hem met mijn voet op te vangen maar BOEM!!! Hij valt in 100.000 kleine glasscherven... ik kan wel janken... 


Hopelijk duurt het geen 100.000 jaar voor ik weer een paar mooie OPALE mokken tegen kom...

-xxx-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten