zondag 25 mei 2014

Bambi



Wat waren het weer mooie rommelmarktdagen! En dan ook nog van dat mooie weer! Uiteindelijk heb ik nog wat mooie OPALE mokken bijgevonden, en ja... ook een gele! Ik hoef dus niet meer te treuren. 


Het enige nadeel vind ik vaak alle handelaren die vrij hoge prijzen hebben. Ik zie ze steeds meer voorbij komen op de rommelmarkt... zo komt ook het mooie vintage laken en kussensloop wat je hierboven ziet van een oudere mevrouw die er samen met haar zoon een echte handel van had gemaakt. Al was deze dame duidelijk met het verkeerde been uit bed gestapt, toch heb ik het gekocht... maar meer omdat ik het zelf zo'n mooi stofje vond!
Het lijstje eronder met het hertje (de verkoper noemde hem BAMBI) vertelde me dat zijn oudtante pas was overleden... ik dacht meteen, misschien wil ik dit verhaal wel helemaal niet weten bij dit lieve hertje maar ja hoor, hij was al onderweg... mijn oudtante is pas overleden en ze was 78 jaar, en deze mooie BAMBI hing altijd op haar slaapkamer! Hhmmm.... 
Ow ja, en deze mooie Spaanse danseres hing altijd  in de woonkamer, wil je haar erbij hebben?! Nee hoor BAMBI is genoeg... :)


Zoals ik jullie al had laten weten via instagram zal ik ongeveer 1x in de week een mooi blogbericht plaatsen en wat minder foto's plaatsen op IG.
Alles bij elkaar neemt het toch iets teveel tijd in beslag... en het is tijd die ik niet heb. Vind het ontzettend leuk om te doen maar met 4 kleine kinderen een leuke vriend en een paar hobby's word het net iets te druk... 

Lieve mensen, geniet van het mooie weer!

-xxx-

4 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Jaimie,

      Dat vraag ik me inderdaad ook wel eens af.... ik kan je vertellen dat dat hier hetzelfde geval is! Het zijn natuurlijk maar foto's en die geven een vertekend beeld van de werkelijkheid. Rotzooi op de foto zetten vind ik nooit zo mooi maar geloof me, het is er wel! Kan ook bijna niet anders met 4 kinderen denk ik.... maar dat weet jij als geen ander!

      -xxx-

      Verwijderen
  2. Leuk je blog gevonden te hebben!
    Hier zit ook een Opale-fan :-)

    BeantwoordenVerwijderen